vineri, 15 august 2008

Doar o atingere

Ce efect poate avea o simpla atingere asupra ta? asupra oricui.. depinde din partea cui vine sau poate nu?! E o vibratie, o emotie, al cincilea simt, it's magic... or so i feel. Daca aveam cuvinte mai alese probabil ca as fi scris o carte sau cel putin mai multe randuri.. dar probabil ca tot nu ar avea acelasi efect ca 'atingerea' in sine. Exista terapie prin atingere! ..exista vindecare.. mai mult sau mai putin; cert este ca 'atingerea' este o mangaiere. Suntem obligati sa-i atingem pe cei pe care ii iubim. Prin 'atingere' transmiti o mie de cuvinte si 'dragostea nu se explica, ea se simte'.. (na ca am facut si o rima la ora 1:03)

Si probabil intrebarea este acum "ce-mi veni?" :D.. Mm, mi-a ramas in -inima- ca altfel nu am cum sa ma exprim, o 'atingere'. Nu strans in brate, nu ceva fizic puternic.. tocmai opusul. A fost ca o adiere tomnatica; inchipuiti-va o dimineata usor rece de octombrie.. sa zicem 10 octombrie, ora 5:23, dupa o noapte luunga... mm... nu continui pentru ca tocmai am zis ca nu scriu o carte si nici vreun scenariu demn de Cannes.. so.. o atingere atat de firava si atat de incarcata emotional.. asa am simtit-o eu, sincer nici nu cred ca degetele lui m-au atins practic sau au fost doar niste vibratii pe care le-am simtit instantaneu in tot corpul si mi-au accelerat pulsul si respiratia, si mi-au redat toata energia pe care o risipisem nebuneste de-a lungul zilei.. eram undeva la 5000 de metrii inaltime, priveam printre nori si zambeam, nu mai aveam nevoie de nimic, pluteam si am continuat sa zambesc si sa fiu rupta de realitate cateva minute bune. Doar de la o atingere!

Si ca sa raspund si la urmatoarea intrebare care se infiripa pe buzele tale (exact Tu care citesti acum ce scrie in paranteza ;)) .. m-a atins pe brat, da, exact intre cot si umar, dar mai aproape de umar si mi-a dat lumea peste cap pentru cateva minute. My special, magic moment.

Un comentariu:

vickybaby spunea...

Vai iubita.. stiu exact despre ce vorbesti.. dar oare despre cine??