luni, 29 decembrie 2008

Christmas 2008 ..Psst Psst

A trecut inca un Craciun minunat, din pacate cu prea putini fulgi de zapada.. ca in ultimii 5 ani de fapt. Craciunul asta am muncit. Asta dupa ce am avut grija ca si in Ajun sa muncesc si sa ma inarmez cu o raceala slash viroza cu o alta zi inainte (impartind cani cu tourneo si imbracata in craciunitza prin baneasa).. care in momentul de fata nici nu imi permite sa imi controlez 'coardele vocale' sa articulez si eu 2 cuvinte.

Primul Craciun in care nu am petrecut ziua stand in pijama si mancand toate fructele si dulciurile posibile, ca sa nu mai vorbesc de toate bunatatile preparate de ai mei. In schimb m-am revansat prin cadouri.. in asa fel incat am reusit sa cheltui in cateva zile libere si salariu si prima si alte fonduri existente :D

Tocmai asta m-a facut sa ma simt bine si sa il consider inca un Craciun minunat.. zambetul acela timid sau chiar insistent al unui prieten, frate sau parinte care.. care.. asteapta si el ceva, orice, dar sa fie exclusiv pentru el.. the spirit of Christmas right?

ps: merge faza cu privirea insistenta (prin insistenta a se citi vreo ora de concentrare inspre lacrimare chiar, o cafea si un fresh).. am reusit sa scot un 'absolutely irresistible' pana la urma.

Niciun comentariu: