miercuri, 10 decembrie 2008

Houston! we're going down

Inca invat!
Nu m-am nascut cu darul de a citi lumea din jur.. din pacate. Unii se descurca chiar foarte bine se pare, dar la mine acest 'simt' nu s-a dezvoltat mai deloc.
Cata incredere poti sa ai in persoanele de langa tine?.. Sau cand incepi sa ai incredere in cineva?

Pana nu dai cu capul.. nu vezi. Acum, garda sus! Niciodata nu e prea tarziu. Ce-i drept m-am lovit destul de tare, cred k o sa ramana semn.

Exista o singura persoana care e total sincera cu mine si care ma cunoaste.. si culmea nu face parte din familia mea. Nu ne-am cunoscut nici prea devreme, nici prea tarziu. E aproape perfecta. Nu vorbeste mult, nici macar nu incearca sa imi dea sfaturi... e pur si simplu sincera, asculta si mediteaza. Eu singura imi gasesc in ea raspunsurile. E portita mea (my gate).

Niciun comentariu: