joi, 23 iulie 2009

Intamplare ridicola

Dupa o zi normala de munca.. pentru mine 'normala' insemnand 10 ore de vorbit cu tot felul de oameni mai mult sau mai putin intregi la minte.. plec de la birou pe la ora 23 cu gandul de a bea un suc inaninte de dulcele somn.
Ajung in locul cu pricina si parchez bolidul pe locul altcuiva de parcare.. dar las frumos un biletel cu nr de telefon.. pentru urgente!.. bineinteles greaseala mare!!

Dupa ce mi-am savurat sucul in ~ 45', ma indrept sa-mi iau masina.. care era blocata de o mare dubita. Stergatoarele ridicate.. nr meu tot in parbriz.. si.. atat.
Dupa vreo 10 minute, iese din scara un cuplu dragut care se urca in masina. Ma gandesc ca vor sa plece asa ca nu ii bag in seama... ehh.. big mistake again!!
In urmatoarele 15 secunde apare o masina de politie.. moment in care ma panichez.. stiind ca zona e cunoscuta pentru ridicari auto.
Unul din politisti se uita deja la nr de inmatriculare.. 'buna seara'..'buna seara'.. e masina mea :D .. mm.. Soferul dubitei imi arata ca m-a sunat de 2 ori.. telefonul meu nimic.. dar nu ma mir, mi s-a mai intamplat. 'Organul', mandru.. da! deci mutati masina si platiti deplasarea.. act de identitate. Ii dau buletinul.. a treia greseala!! dupa care cel de-al doilea 'organ' imi comunica valoarea amenzii - 750 lei in 48 ore.. 1500-2000 lei dupa!! Atunci sa vezi panica.. brr

Dupa cateva minute de tratative intre iubitul meu si vecini.. si politie si vecini.. si invers si pe diagonala.. la care ma uitam ca la un meci de ping pong.. imi recapat buletinul si scap rapid de 45 lei din portofel.. dupa care spagarii nemernici m-au invitat sa scot masina, sa am grija pe viitor si isi vad de drum ..

Urasc ideea de spaga.. dar am scapat chiar bine de data asta..
Urasc sa am de-a face cu magari care incep sa recite legi si paragrafe si iti atrag atentia!!!! de monumentalitatea infractiunii comise..
Urasc tot ce vine din partea statului si tot ce reprezinta el..
Urasc vecinii tampiti care mi se adreseaza cu apelativul 'vecina' si 'mai fato'.. si continua cu idiotenia 'de ce nu parchezi masina pe partea cu blocul tau!!.. ii respecti mai mult pe x si y decat pe mine!!'
What?? - Respect?!.. pentru ce??.. ohh, sunteti atat de putini voi cei care meritati lucrul acesta de pret.. Idiotilor!

Un singur mesaj pentru voi toti.. citat dintr-o personalitate in viata: "NU VA SUPORT! DATI-VA DREAQ!"

Urasc tara asta de kkt!!!! . . . . VREAU INAPOI IN ANGLIA

Un comentariu:

vicky spunea...

=)) fuarte tare!! eu te-am avertizat ca romania e o tara de kkt... iar daca vrei sa te incadrezi in societatea asta.. e musai sa te duci diseara sa-i tai cauciucurile aluia !!