marți, 19 octombrie 2010

Sunny Beach - BG

Dupa o noapte de distractie si ploaie, am plecat spre Ruse, doar noi 2, cu gandul la vreme buna de iulie si super bronz. Ca de obicei ne-am oprit la Happy ca sa mancam ceva bunatati si apoi spre Varna, pana in Sunny Beach.



Statiunea este tare ciudata si drumul pana la plaja pare lung si neinteresant. E drept ca am avut si bafta ca hotelul sa fie cam la 20 minute de mers de centru, adica vreo 3 statii de autobuz, dar pana si aici nu arata ca faleza noastra din Mamaia.
O multime de terase si taverne unde sa te opresti sa mananci sau doar sa bei si in toate se facea karaoke!! Sunt terminati bulgarii dupa karaoke.. cred ca se distreaza pe seama strainilor care se incumeta sa cante atat de mult, incat au uitat sa difuzeze alta muzica.. oribil.

In prima seara am avut norocul sa fie finala campionatului mondial de fotbal - Olanda (0) - Spania (1) . Ole!
A fost primul meci pe care l-am vazut intr-o alta tara, comentat de un crainic englez extraordinar. A facut ca tot meciul sa fie o poveste antrenanta dar cu o multime de faze comice. Misto rau!

Vremea a fost ori cu soare prea puternic ori cu ploaie. Cert e ca a plouat aproape in fiecare zi dar cu toate astea am facut plaja si cu toata protectia ne-am cam ars. Marea este la fel ca la noi dar in schimb nu am sesizat deloc briza.

M-am dat pentru prima data cu banana si am luat o super cazatura la final :D.. de tinut minte ca nu e indicat sa te dai cu crema in prealabil sau sa porti tanga!; ne-am dat cu skijet-ul, ceea ce mi-a ridicat adrenalina la maxim. un sentiment criminal, sa zbori pe crestele valurilor cu 80-90 km/ora.. mi-era frica sa nu ma sparg ca in Tom si Jerry daca plonjez in apa asa ca m-am tinut atat de strans de vesta lui Cornel incat la final ma dureau degetele.. dar s-a terminat cu bine; si am experimentat si o plimbare cu parasuta, trasa de o barca cu motor de-a lungul coastei.. Dar cel mai misto a fost la Action Park -  http://www.aquapark.bg/en/rides_slides2 . Aici am stat ~7 ore, pe topogane si lenevind peste colace.



In alta zi am vizitat oraselul Nessebar, port, micut dar atat de intesat de stradute si magazine de suveniruri de parca erai intr-un bazar imens. Aici ne-am rasfatat cu o sticla de vin alb, un peste albastru gatit in caramida si un peste alb cu putine oase (nu mai stiu denumirile.. obviously) cu vedere la port si vaporase care plimbau turisti.
Desertul l-am luat cand s-a intunecat, pe o bancuta cu vedere la sunny beach luminat tot.



In penultima seara am mancat o portie mare de musaka, am vizitat 2 disco-bvlgari :)) unde ne-am amuzat de muzica si animatoare, si ne-am facut de cap.

In final - nu a atentat nimeni la masina sa o fure, nu toti bulgarii vorbesc engleza dar toti englezii care lucreaza pe vara la bulgari au mare priza de a te atrage intr-un club/taverna sau orice altceva.. sezlongurile se platesc (ca la noi!).


Niciun comentariu: