marți, 24 februarie 2009

Da!! Am fost la Busteni si m-am dat cu placa!!

... And i absolutely love it!

Am avut vreo 3 zile libere in mijlocul saptamanii care tocmai a trecut (adica miercuri, 18 februarie, la ora 14:20... but who's counting) si am dat o fuga la Busteni sa ma dau pentru prima data cu placa aka snowboarding.

Imaginati-va - munte - miercuri - exact dupa V'day - liber - liniste - zapada - ningea - 40 cm stratul pe Kalinderu - mirobolant!!



Am inchiriat perfecta placa din punctul meu de vedere si frumoasa foc.. mi-am pus in picioare niste booti superbi, de culoarea caramel cu frisca si scortisoara si tzop pe alba si impunatoarea partie. Superbitatea mea de placa.. de la o firma in ascensiune totala pe piata 'brokeback/ass mountain' avea inscriptia " _l_ boule" (vedeti posterul afisat in stg)...



Am imbarligat un 'localnic', .. clar! priceput in ale free ride-ului pe placa sa imi expliciteze care sunt principalii pasi de ... sus pe placa, ridicat, frana, poc trosc, da-ti placa jos si hai iar sus pe partie.. si m-am apucat de treaba.

Vremea si zapada excelenta. Eram 5 oameni pe partie si niste animale care se dadeau cu sania.. In fine.. incepe lectia.. eu execut cam asa:

- Bag bootii in legaturi
- Strang bine sa nu joace piciorusele
- Mana stanga intre picioare sa apuc placa iar cu mana dreapta ma opintesc in zapada si incerc sa ma ridic
- Ajung in picioare.. mare realizare!!
- Simt ca o iau la vale si nu am pic de echilibru
- Localnicul striga disperat "cantul sus!!!!".. de parca eu stiu ce e ala 'CANT'
- .. el striga in continuare "indoaie genunchii si ridica CANT-ul"

- Prima cazatura... flawless... fix in genunchi, foarte tare.. rad si astept.. sunt incantata la maxim. N-am nici cea mai mica idee cum sa ma ridic.. adica picioarele mele sunt in spate prinse tzeapan de o placa.. si intreb "ce fac acum? :D.. cu un zambet probabil stupid pe fata"
- Localnicul raspunde "te dai peste cap".. Huh? .. dupa care vine langa mine si imi arata "Asa fac si eu cand cad".. si ma dau peste cap ca un urs panda care a mancat prea multe frunze si simte nevoia sa traga vanturi..
- Ma ridic si desfac legaturile, imi iau placa si ma indrept la punctul 'x' din mijlocul partiei unde ma arunc in fund si incep sa imi strang diabolic iar picioarele pe placa.

Si uite asa mi-am batatorit eu frumusete de posterior de la trante si pus placa.

Oricum.. punctul forte au fost cele 20 de cazaturi in genunchi pe care le-am executat din cauza ca nu 'ridicam cant-ul'.. probabil si din cauza ca nu prea prinsesem ideea de a sta putin inclinata pe spate. Una peste alta, am intrat si in plasa din stanga partiei si in panourile cu coca cola din dreapta, pana am reusit sa tin aproape o linie continua.. pe care oricum o zbarceam in momentul in care incercam o intoarcere si bineinteles k ajungeam tot in genunchi.. sau mai rau in maini.


In concluzie - suma daunelor a fost urmatoarea: ambii genunchi zdrente, cu multiple echimoze pe dreptul; posteriorul batatorit si un pic aplatizat pe stanga, incercand o contra a genunchiului drept prea solicitat mai sus; mana dreapta usor dezarticulata; o minora febra musculara, placuta de altfel; si o mica dezordine interna pricinuita de ultima coborare in forta, in urma careia mi-au dat si doua lacrimi.

A fost prima mea experienta 'extrema'.
Am incheiat o zi perfecta cu o masa copioasa la Gura Diham si doua pahare de vin fiert.Da!!
.. a urmat o noapte cam somn-less din cauza putinelor pozitii in care puteam rezista si un drum al naibii de fortat inapoi acasa (la 14 trebuia sa fiu la birou).


2 ore jumate de distractie.
I wanna do it again, and again, and again! :D:D:D

'Don't ride faster than your Guardian Angel can fly'

2 comentarii:

Marian Cretu spunea...

am fost si eu sambata 14.03 la kalinderu, am suferit aceleasi daune recunosc ca am stiut ce e ala cant dar experienta a fost suprema... asa e de fiecare data si partea frumoasa e ca devii din ce in ce mai bun si chiar iti castigi dreptul de a rade de altii pe partie. oricum iti doresc cat mai multe vacante din astea in timpul saptamanii

Danii spunea...

Danke schon!