marți, 17 februarie 2009

3D


Am reusit sa ajung aseara la primul meu horror 3D. Foarte tare!!

Pana am ajuns in sala am trecut de 3 santinele.. primul a rupt biletele si ne-a spus unde e sala, al doilea ne-a dat niste ochelari grosolani si rigizi iar al treilea ne-a condus pana la locuri.. organizare nu gluma. Asta din urma fugea in dreapta si in stanga sa aseze lumea si sa aiba grija sa nu cumva sa filmezi sau sa faci poze, parca era cel putin in serviciu CIA. In fine.. reclame si incepe 3d-ul.

Daca nu esti badaran-bou-prost-conceput in ou, ca cei care au stat in stanga noastra, intri foarte repede in actiune, plus ca filmul incepe din primele 2 minute in forta, cu sange mult si inimioare pe pereti...k de' .. e bloody v'day.

Scenariul destul de prostut si usor de intuit, dar efectele foarte misto.. si faza cea mai tare a filmului este momentul in care El-raul (un miner cu probleme mentale grave care nu are pic de constiinta - so tipic american horror) arunca de vreo 2 ori un tarnacop spre camera. Un efect teribil de real de altfel.. stai doar si astepti impactul..

Datorita miopiei mele, am plecat cu o usoara durere de cap si din cauza imaginii care mi s-a parut putin cam incetosata dar si a scrisului care tzopaia fix sub ochii mei k la karaoke.. doar, doar sa pui mana pe el. Nu il recomand fara ochelari ca innebunesti.. 3 imagini suprapuse, 3 subtitrari .. yuck.

Dar.. merita vazut.. cel putin asta!

Niciun comentariu: