duminică, 12 aprilie 2009

20% angel, 80% devil, down to earth

Simt din ce in ce mai mult nevoia de Tine..
Un Tu, numai pentru mine..
Au inceput sa mi se para noptile mai lungi
Incerc sa ma gandesc mai bine..
Daca ti-e bine langa Mine

Intotdeauna orice va suna mai bine in engleza decat in romana, mai armonios, mai melodios, mai convingator si mai dulce.. sunt un pic romantica in noaptea asta.. si incerc sa vad totul 'pe termen lung' . - . '20% angel, 80% devil, down to earth' - mi se pare cea mai profunda si deosebita descriere/declaratie de dragoste (un D de 5*) pe care am auzit-o sambata, cand am fost la film.

Cateodata cuvintele 'Fast' si 'Furious' ma caracterizeaza destul de bine.. am momente cand ma grabesc sa fac unele lucruri; am momente cand nu am puterea de a refuza ceva; am momente in care ma gandesc la toti din preajma mea, mai putin la mine.

Sunt rare momentele in care eu sunt le univers.. dar tocmai pentru ca sunt atat de rare, le pretuiesc atat de mult.

So go see the movie.. and take me with you :D.. you too :D.. and you :D.. enough is never enough!.. when it comes to cars, adrenalin, passion and danger.. no speed limit!!.. well, not for me anyway.

Niciun comentariu: