joi, 16 aprilie 2009

Gilda - stewardesa

Am o noua cunostinta. Ea se numeste Gilda si este stewardesa.

Draga de Gilda, are cateva probleme de identitate.. In urma a 3 intalniri cu ea, mi-am dat seama cat de stupide sunt unele persoane.. Lumea nu e plina de prosti se pare, dar Jesus.. sunt o groaza!!

Are 27 de ani si practica meseria de vreo 7. A schimbat in jur de 3-4 companii de zbor, nici ea nu mai stie exact.. si acum sta acasa.. pentru ca este criza.

Are 3 relatii in desfasurare si se pare ca este foarte mandra de statutul ei.
Mr. F.. este pilotul number 1. care o ia cu el prin tari straine si cu care petrece weekenduri la Paris, Madrid si Malorca; care e casatorit cu o araboaica si are 2 copii... el e cel care o intretine, care i-a luat apartamentul si masina.

Mr. S.. este cu doi ani mai tanar decat ea.. sau mai bine zis fraierul care o asteapta in aeroport cand vine din curse si e indragostit.. si o doreste..... DUPA CE A STAT CU ARABUL 2 NOPTI???

Mr. H.. este varianta ei masculina.. sunt perfecti unul pentru celalalt.. se completeaza.. DAR "cateodata nu ma intelege".. o spune cu atata frustrare si ofteaza.

Ehhh... m-a rugat sa-i dau un sfat.. ca o persoana din exterior, care aude prima data povestea ei.. si i-am spus ca ar putea scrie o carte.. moment in care i-a aparut un zambet imens pe fata si mi-a spus personajele principale - mr Fucker; mr Sucker; mr Harder..

Cu trei, mai Gilda???

Un comentariu:

vicky spunea...

mie imi place gilda.. fata ia tot ce e mai bun de la viata... de ce sa nu se bucure de toti?!.. bravo gilda!!