joi, 5 noiembrie 2009

31 octombrie 2009 cununie & halloween

Iubesc la nebunie ocaziile care ma aduc aproape de verii mei. Pe 31 octombrie asadar, fratiorul meu si-a 'oficializat' in sfarsit relatia de peste 10 ani cu Diana. Zapaceala a inceput de vineri, cu goana dupa cadou.. apoi blocata in trafic 4 ore (nu exagerez) si cu bauturi calde in After Dark, ca 'de, soferul nu bea alcool.
Sambata dimineata, ora 11:20 intalnire generala in fata casei de casatorii a sectorului 5.. veri, frati, parinti, prieteni si alte neamuri. O gramada de tam-tam pentru 1 minut si 47 secunde cat tine discursul d-nei sobre de la catedra, cu steagul tintuit pe diagonala... si pentru a mia oara mi-am spus 'eu n-o s-o fac asa'.. nu pot, nu suport, nu-i gasesc rostul.. dar de'.. trebie ;))

A urmat sesiunea de poze.. foarte reusite de altfel in ciuda frigului de afara si apoi ne-am intors acasa pentru cadouri.




Pana la ora 20 a urmat apoi panica.. 5 gagici care nu stiau cu ce sa se imbrace, in conditiile in care fiecare avea pregatita cate o toaleta... so, cu intarzierile de rigoare.. am ajuns la High Life.. unde in spiritul halloween.. si al cununiei bineinteles, ne-am distrat pana spre dimineata..

.. in rolurile principale: Mr. and Mrs. S



... Mia, Cata, Nic, Mada.. dansul pinguinului :))


.. Mada mic :*


.. Mia & Mona.. 'south side pose'


.. Laurell si Claudiu.. franti de la atata 'ba(t)ute' :))


.. fara alte introduceri..



.. doua mascate..


.. Mr and Mrs S. & Mia..


.. et moi..


Totul a fost foooarte frumos si emotionant, chiar daca a durat 2 minute .. so, asteptam nunta la anul pentru o alta distractie. Welcome to the family Daiana :*

Love you guys!
Casa de piatra!

2 comentarii:

diana spunea...

hei, dupa cununie, primeam telefoane cu intrebari de genul "si cum te simti acum, doamna S..??". tb sa recunosc ca diferentele nu le simti decat in anumite momente, cum este si cel de fatza, cand realizezi ca s-a marit (..nu artmata) familiaaaa.

mercic, mercic de urari

danii spunea...

;)) nebunatico