joi, 3 decembrie 2009

Happy 25

Cu cat inaintez mai mult pe rau in sus, cu atat ma simt mai bine de ziua mea. Anul asta m-am simtit minunat. Am petrecut 3 zile frumoase intr-o regiune de munte in Bulgaria doar cu iubitul meu.
Am avut un tort superb, facut la comanda de 5*, trandafiri si apoi un drum lung pana in Veliko Tarnovo. Am stat la hotel Concorde, intr-un vip suite cu jacuzzi si am fost rasfatata cu sampanie si vin.Mi-a placut foarte mult mancarea la bulgari. Prezentare frumoasa, foarte gustoasa... multa si diversificata.Am deja doua locuri preferate unde am mancat. Unul in Ruse-Happy, care se pare ca este destul de cunoscut de romani, unde mancarea arata delicios.. ce vezi in meniu, asta primesti si in farfurie.. (mai putin dovleacul cu nuci care arata bestial si s-a dovedit a fi cam gretos) .. si am baut suc de morcovi :D. Cine serveste suc de morcovi?? bulgarii se pare. Foarte, foarte bun.Altceva ce mi s-a parut extrem de misto la ei... au la baie tonomat de periute de dinti de unica folosinta si spray mentolat de gura :)) Asta da!
Urmatorul loc senzational este o taverna din Arbanassi. Un fel de sat la 3 km de Veliko, cu hamace, un mic helesteu, fantani si un mare gratar unde iti poti comanda un iepure sau un miel fript. Ar arata ca in povesti cu putina zapada imprejur. Iar Veliko seamana un pic cu Rasnov-ul nostru. Are o cetate.. de fapt ruinele unei cetati undeva la un kilometru de centru, pe dealurile Tsarevets de unde poti admira intregul oras. Toata zona e inconjurata de un rau, si din micile turnulete de garda care au ramas in picioare poti simtii linistea si concentrarea oamenilor care stateau de veghe in post.Am trecut de partea cu istoria.. am bifat si cat de ospitalieri si ce mancare buna au bulgarii..revin la zilele mele relaxante si noptile pline de surprize.. Am fost vesela si m-am simtit bine. A fost un cadou minunat.. si sampania si jacuzzi-ul.. de nota 10+
Ma face sa ma gandesc la anul urmator.. cu toate ca s-ar putea sa incep sa mint in legatura cu varsta mea.. cred ca am ajuns la pragul la care vreau sa fiu mai mica cu un an, doi ..

Minunat deci!! Happy birthday am vrut.. si am primit!Pozele sunt in curs de procesare...




Niciun comentariu: