vineri, 25 decembrie 2009

Phase 2 - snowboarding in Bucegi

Odata cu prima zapada din acest sfarsit de an minunat, am dat fuguta la Busteni, echipata bine, bine si dornica sa iau partia in brate. Cu putine emotii, am plecat la drum luni pe 21 dec si in 2 ore am ajuns la cazare, fara nicio poticneala. DN-ul a fost curat iar in statiuni se mergea bine fiind si luni, inainte de a incepe nebunia cu pachetele de Craciun.

Ne-am alimentat cu o ciorba de fasole in bol de paine si un vin fiert si am mers pe Kalinderu.
Teleschiul a functionat doar pana la ora 15, asa ca am luat frumos placile in spate si am urcat cat am putut de mult pe partie in sus. Cand oboseam de urcat, o luam usor la vale.. si iar si iar.
Liber, liniste, intuneric, frig al naibii, un - 10 grade.. asa ca prima zi am incheiat-o repejor.

A doua zi, destul de multa lume, mai ales pentru preturile exagerate practicate de localnicii astia tampiti.. asa ca am decis sa dam spaga :D
Si uite asa ne-am scos urcarile la 7.5 ron in loc de 16 ron cat ar fi fost normal.

Partia are 1500 m lungime si 40 m latime.. de dificultate medie, deci perfecta pentru incepatori.
Am reusit sa fac 5 coborari. Cea mai rapida cred ca a fost undeva la 20 minute, cu doar vreo 4 cazaturi, iar cea mai teribila, dupa care m-am si potolit, cred ca a durat vreo 35 minute, cu doua cazaturi tepene in fund si una pe burta, din cauza unor parcele de gheata nenorocite pe care nu reuseam sa franez sau sa-mi schimb pozitia de nicio culoare.

Este minunat!! Cazi, injuri, stergi lacrimile din coltul ochiului, te ridici si mergi mai departe.
Imi place din ce in ce mai mult, dar conditia mea fizica de 12 ore de stat la birou pe scaun, nu ajuta deloc. 4 ore de sport extrem, nivelul vanatailor - mediu, doar 6 la numar; dar o febra musculara criminala, de la incheieturile mainilor pana la picioare.

Cu o zi de pauza, as fi fost gata sa o iau de la capat. Dar minunatele mele zile libere zboara foarte rapid.. ca mine pe placa ;)).. asa ca m-am intors la pupitrul meu de la mansarda.. cu un chef teribil de munca.

Urmeaza Bulgarica de Revelion.. si cu voia Lui JayZ inca un snowboarding in ianuarie sau februarie.

Ps: Am trecut la profesionisti :))
"Don't ride faster than your Guardian Angel can fly"

Niciun comentariu: